fighterstyle.blogg.se

Christmas highlights

Kategori: Vardagen (the life)


Och då var julen över för detta året också. Den har varit bra - mest lugn och stressfri, vilket har varit välbehövligt för oss alla tror jag. Fokus har verkligen varit att umgås med varandra. Julafton spenderades hemma hos mormor och sen hemma hos oss på kvällen. Och på juldagen var vi med pappa. Idag ligger jag kvar i sängen så länge som bara möjligt och bara myser. Imorgon bär det av hemåt till Vänersborg och min käraste, hurra! Några höjdpunkter från julen;

Mycket mys med vår gosiga kanin Jänis, julbord med familjen (och pappa kom också förbi en sväng), familjeporträtt där även Jänis var med (såklart) och glada miner under Kalle Anka! 
 
Igår tittade även solen fram och det såg så vackert ut - iallafall genom fönstret. Hade inte tänkt gå ut först, trots att jag ville, på grund av att termometern stod på minus 7 grader. Nej tack? Men sen tänkte jag att en liten runda skadar inte. Så jag tog mig ut och slängde upp en yogapose på ett träd. Man får ju göra det bästa av det, eller hur? 
 
 
Ska strax ta tag i packandet, ska bara slappa lite lite lite till först. Och köra min yoga också. Sträcka ut kroppen och öppna hjärtat! Ha en fin annandag alla.
 
Kommentera inlägget här: