fighterstyle.blogg.se

Ett tappert försök till att få gjort saker

Kategori:

Hade egentligen planer för dagen. Fina planer. Skulle träffat min fina vän Emelie som jag inte sett på evigheter men ändrade planer satte ju tyvärr käppar rakt i det hjulet... Så jag bestämde mig för ändå göra någonting med den här dagen. Det blev att försöka få gjort lite plugg istället, som jag har gått och dragit på ett tag nu. Hej hej fröken prokrastinera liksom. Men vips, efter 4 timmar har jag samlat ihop 5 sidor anteckningar som jag nog ska kunna göra till en användbar text. Vi ska göra ett livsstilsprojekt där ett träningsschema och ett kostschema ska skrivas. Rätt intressant faktiskt. Tyvärr tog hjärnan siesta mot slutet och ögonen blev mycket irriterade av allt stirrande i böcker och på datorskärm. Men nya tag imorgon. Förhoppningsvis med en piggare hjärna och en piggare blick än den här...

 
Imorgon ska jag även foamrolla min ömma kropp och göra lite yoga. Fin fredag på er allesammans, nu sticker jag och myser med min kära!
Kommentera inlägget här: