fighterstyle.blogg.se

Happy holidays

Kategori: Vardagen (the life)

 
Då dröjde det några dagar innan man tog sig tiden till att skriva på bloggen. Hej igen! Jag har faktiskt hållt mitt löfte till mig själv om att minsann morgonyoga varje morgon sen jag kom hit, och alltså jag känner mig lugnare. Mitt i all julhets har jag ändå lyckats känna en mjukhet och en lätthet över julen. Har spenderat tid med familjen och verkligen känt hur hjärtat är fylld till bredden med kärlek. Ibland tror jag själv att jag överdriver nog min beskrivning av känslan, men den är faktiskt precis så kraftig - speciellt när man är som jag och verkligen känner allting 100% fullt ut. Vårt julfirande har förändrats under åren på grund av omständigheter och vi hade inte funnit en känsla som var bra, tills idag. Förra året åkte vi till Gran Canaria och året före det var det en rätt falsk jul. Men i år lyckades vi hitta tillbaka till en bra känsla. Och det, är den bästa julklappen man kan tänka sig. 
 
Så här får ni en happy holidays yoga bild! Hoppas ni haft en bra dag, oavsett vilken tradition ni firar eller inte firar. 
 
 
Kommentera inlägget här: