fighterstyle.blogg.se

Morgonyoga

Kategori: Kroppen (the body)

 
Vaknade upp efter många och långa konstiga drömmar. Rullade ut yogamattan och körde ett "morgonboost" program med hjälp av YOGOBE. Tanken är att köra yoga varje dag jag är här i Borås för att se vilka resultat daglig yoga faktiskt ger, har varit lite dålig på det. Har snarare blivit en-gång-i-veckan (kanske) yoga. Det har resultaterat i en kropp som är gnällig och stel och dessutom verkar min nacke ha fäst sig vid ryggraden så den måste jag jobba på att mjuka upp och få loss. För aj vad ont det gör. Kanske borde bli ytterligare ett mål för 2015? Att jobba mot en hållbar och funktionell kropp? Jag tror det alltså. Men nu när jag har startat min morgon med att mjuka upp kroppen, ska jag försöka fortsätta att möta den här dagen med mjukhet! 
 
Godmorgon från mattan!
 
Kommentera inlägget här: