fighterstyle.blogg.se

En fin familj

Kategori: Vardagen (the life)

 
Det har varit en minst sagt intensiv helg i Borås. En snabbtrip hem för att gå på ett dop, umgås med familj och släkt, hinna träffa Alice en sväng och två dagar senare åka hemåt igen. Huvudet är fyllt av massa intryck och hjärtat fyllt med glädje och tacksamhet. Över att få ha en sån fin familj och så fina vänner. Att ha folk som är genuint glada att träffa mig och som jag är genuint glad över att träffa. Det är bra (och viktigt) att få fylla på det där må-bra kontot, på alla sätt och vis. 

Emellan varven har jag faktiskt även hunnit yoga också! Allt från en kvarts snabba solhälsningar till en 80 minuters pass för att lugna ner huvudet. Har lärt mig att det är okej om det inte blir mer än några andetag... Träningen har ju varit lite si och sådär ett tag nu, men jag kände någonstans där idag att suget efter träning har börjat återkomma. Tänkte först att då är det dags att lägga upp en plan men man kanske ska gå till gymmet först och träna lite det man tycker är roligt innan? Risken finns ju att det annars faller över och blir kravfyllt istället. Det blir iallafall funktionell träning, yoga, fys och kampsport som ska slåss om vilka dagar vad ska tränas. Men åh vad roligt det ska bli att få röra på sig igen!
 
 
 
Kommentera inlägget här: