fighterstyle.blogg.se

En intention

Kategori:

Nästa vecka, från och med imorgon alltså, har jag som intention att uppdatera bloggen varje dag. Antingen med något litet, en lång text, en tanke, en tacksamhetshälsning, kanske en video, who knows! Bara det är någonting. Mest för att jag ska ge mig själv en spark i baken till att sätta igång med saker och ting. Det behöver inte alltid vara perfekt och välgenomarbetad och så himla avancerat. Bara det görs. Lite som jag har tänkt och gjort med yogan. Jag har rullat ut och klivit på mattan varje dag i nästan en månad nu. Ibland har jag stått på den i totalt 5 minuter och ibland har en timme flygit förbi. Tiden spelar ingen roll. Det är känslan av att genomföra det som är det viktigaste. 
 
Det är alltså absolut inte så att jag tvingar mig själv till att blogga. Det är bara att jag måste börja någonstans och det här är ett sätt att komma igång på. Så nästa vecka - look out! I'm coming for you! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: