fighterstyle.blogg.se

Happy new year

Kategori:

 
Tanken och planen var att ta sig ut och runt på en löptur idag. Lite som ett nyårslöfte i form av rörelse istället för ord. Men jag vaknade istället upp med en hals som inte är hundra procent och därmed tyvärr en inställd löptur. Det blev istället en lugn morgonyoga med fokus på "happy heart" och sedan har jag bara gjort småsaker. Som att tvätta. Och diska. Och plocka undan lite smått. Plus dricka massa vatten och även té med färsk citron och ingefära.
 
Känns väldigt tråkigt faktiskt. Jag hade sett fram emot att komma igång med träningen igen. Röra på kroppen. Kickstarta den och se vad den går för att undersöka på vilka sätt jag, under 2015, ska bygga upp den på. Det är bara att "gilla läget" och invänta friskare tider. Förhoppningsvis ligger dem inte för långt bort (peppar peppar). Dock kommer jag försöka göra lugna morgonyoga pass varje dag, ingenting ansträngande förstås utan mest för andningen och hjärnan skull. 
 
lämnar er med den här söta bilden, som jag tycker talar tydligt för sig själv.
 

KOMMENTARER:

  • Sandra Lundin säger:
    2015-01-06 | 07:51:24
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

    Så tråkigt det där är men så himla skönt att du lyssnar på kroppen :)

Kommentera inlägget här: