fighterstyle.blogg.se

Ny dator då!

Kategori: Vardagen (the life)

Bara ett snabbt inlägg för att säga att äntligen, äntligen, äntligen har jag min nya dator! Efter en massa strul - ett självförvållat och ett från dataservicens håll - har jag fått tillbaka den. Och den verkar funka som den ska. Perfekt tajmning dessutom med tanke på att den fruktade c-uppsatsen ska ta fart i nästa vecka och min andra dator är på riktigt nu inne på sitt sista andetag. Återkommer med ett längre inlägg imorgon, lovar! Men glad, och kanske något trött/hyper (om man tittar på mina ögon alltså), är jag! Känns skönt när iallafall någonting går bra... 
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2015-01-27 | 12:52:18
    Bloggadress: http://nouw.com/Wondering

    Fin blogg :)

    Svar: Åh tack! Vad roligt att du tycker det :)
    None None

Kommentera inlägget här: